Princeza vs Vestica

Moram odma da priznam. Nemam sta da kazem u korist princeza. Ako ste princeza onda ovaj tekst nije za vas i verovatno vam se nece svideti jer cete se u 99,9% stvari pronaci. Dakle,onda vam je jasno da sam ja vestica.

Prvi razlog po meni jedan od najnajnaj najboljih je taj sto mi vestice smemo da nosimo crnu boju. Kad me pitaju,obicno sestra:"Zasto si se zaboga Jovana toliko zacrnila? Postoji jos milion boja!" Obicno joj kazem da sam danas u skladu sa svojom dusom. Crna,crna kao ugalj. Ipak je nama vesticama crna omiljena i pre svega neophodna boja. Kada bi se princeza zacrnila mislim da je niko ne bi smatrao normalnom. Frik.
Drugi razlog je taj sto vestice obicno imaju moc ili magiju. Ne znam kad je koja princeza bila magicna i mogla da uradi bilo sta osim da zapadne u dubok san i da zavisi od nekog muskarca ili da je zarobi neki zlikovac pa opet taj isti muskarac da je izvlaci iz govana. Izvinjavam se. Magija koju stvaraju vestice je nekad sasvim normalna stvar. Hrabrost da kazete "NE",odlucnost da verujete u sebe. Da budete jake i samostalne. Ne secam se kad je neka vestica bila nezan bespomocni cvetic. Vestica sama resava svoje probleme. Ne treba joj princ da joj plati racun,kupi cipele ili neku novu odecu,odvede na letovanje i pokazuje u svom novom BELOM bmw-u. Vestica sama uzjase svoju metlu ili u mom slucaju gradski autobus br 56. I s ponosmo placa svoje pice,svoje knjige,odecu i racune.
Nemojte me shvatiti pogresno. Nema nista protiv princeza osim da me uzasno nervira ta bespomocnost i to sto svi uvek navijaju za njih. Niko nije na strani vestica. Od malena nam se puni glava da treba da cekamo da dodje princ na belom konju da nas spasi i resi sve nase probleme da bi ziveli srecno do kraja zivota. Princa nema. SRECNOG KRAJA TAKODJE. Bajku i magiju same stvarate. Osim toga,koliko se secam zlikovci su uvek zgodniji. Ima nesto u njima sto zenskom srcu ne da mira.
Dakle budite vestica. Obozavacete da nosite crno,bice vam dozovoljeno da zagorcavate drugima zivot(pod ovim podrazumeva partnera) i bicete jake i samostalne. Ne treba  vam niko da vas spasi. Same sebi ste dovoljne.

I na kraju krajeva uvek na nekoga mozete da bacite magiju,pretvorite ga u zabu ili zver.
HA HA HA(zao smeh)!!!
Jos jedna od pogodnosti.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Tamo ću te čekati

Sumnja kao podstanar

Poruka u boci