Sumnja kao podstanar

Na putu ka kuci krenula sam da pisem blog. A onda sam sve obrisala. Razmisljam kako je to o cemu sam zelela da pisem previse intimno. Medjutim posle pocinjem da shvatam da negde mozda postoji neko kome se to isto desilo i ko mozda nema u sebi dovoljno snage da pomogne sebi da nadje ono dobro i krene dalje. Mozda se nekome moj post nece svideti. Mozda niko nece ni procitati ali meni i mojoj dusi je lakse kad svoja osecanja prenesm na "papir". Ne znam da li ste nekada imali situaciju da Vam se srce ispuni sumnjom? Da se sumnja useli u Vas i da se kao otrov siri u Vasem srcu i telu? Sumnja dodje sa koferima pokuca na vrata i useli se u vas kao nepodnosljivi stanar kojeg je tesko iseliti.
Sa svojim deckom sam vec 7 godina i kao svaki par smo zaista imali mnogo problema,raskidali dva puta. Svadjali se oko svega i svacega ali na kraju se zaista uvek borili jedno za drugo i uvek jedno drugom verovali. Smatram da je on ljubav mog zivota. Da cu ceo zivot ostati sa njim. Imamo velike planove. I sad kad smo konacno nasli neki mir i krenuli da radimo na nama i nasoj ljubavi posle svih problema,desi se da se treca osoba umesala i narusila nam srecu. Ili bar pokusala. Ne bih pisala koja je situacija,nije nesto zbog cega biste raskinuli vezu od 7 godina,ali je nesto sto vas celog obuzme. Da nocima ne spavate,da se budite u suzama. Najgore je sto ni on ni ja nista nismo uradili da do toga dodje pa da kazete sami ste krivi za to.
Danima sam plakala,nisam jela a kad bih jela povracalo mi se. Izbegavala sam svoju ljubav samo zbog tudjih reci. Bilo je kao da ste osetili izdaju ali bez aktera. Bez dokaza. Samo sumnja koja se uselila i ne pada joj na pamet da Vas napusti.
 A onda sam se dozvala pameti i pomislila zasto bih upropastila svoju vezu,zasto bih povredila coveka koji je 7 godina bio uz mene koji me je voleo i kad niko drugi nije?! Zasto sebe muciti?! Sumnja i strah su i dalje tu. Reci su kao otrov. Udju polako u vas i sire se. Na Vama je da li cete im dozvoliti da Vas slome. Zato svima koji su culi neke stvari a nemaju dokaze porucujem:''Ne govorite nista dok niste sigurni u to i dok ne nadjete sve dokaze i informacije jer mozda cete uneti nemir i napraviti mnogo problema.SAZNAJTE PRVO ISTINU!" A Vama kojim je uneta sumnja,nebitno dal je za partnera,porodicu ili prijatelja:"Budite jaki. Verujte sebi i voljenoj osobi. Ima toliko losih ljudi. Ne zele Vam svi dobro. Sumnja i bol ce se kad tad iseliti ako verujete i volite. A ako ne verujete,onda je sumnja sa razlogom tu."

Коментари

Популарни постови са овог блога

Tamo ću te čekati

Poruka u boci