PMS i tacka.

Krenuh da pisem o perfekcionizmu ali shvatih da ce ta tema morati da saceka da je malo razradim i istrazim. Ono o cemu cu danas pisati i verovatno jos sigurno koji milioniti put je divna tema koju muskarci nazalost ne razumeju,a to je njegovo kraljevsko visocanstvo PMS.
Po muskarcima PMS traje 30 ili 31 dan. U najboljem slucaju 28. Supci. PMS je po meni jedan jako tezak period za jednu zensku osobu. Zena tada ne moze da izadje na kraj sama sa sobom a kamoli sa nekim drugim(ovde aludiram na muski rod koji bas tada nema razumevanja ama bas ni za sta). Mislim da se muskarcima tada pali neki radar pa postaju duplo iritantniji,duplo gluplji,duplo dosadniji i duplo nepodnosljiviji. Par mojih drugarica mi kaze da ne oseca posledice PMS-a. Iskreno mislim da je to jedno veliko proseravanje kad moram da budem prosta,a cvetic poput mene ne sme biti prost. Ja kada sam u PMS-u,sto je trenutno,upravo sada,jedem kao nenormalna.
KADA SI U PMS-u JEDES MUSAKU,PA POJEDES CELU COKOLADU. OTVORIS CIPS I NI TO TI NIJE DOVOLJNO PA NACNES I GUMENE BOMBONE I SHVATIS DA JE VELIKA VEROVATNOCA DA CES SE PRETVORITI U SIFONJER ALI NE STANES NI TU VEC OTVORIS TEGLU NUTELE I UMOCIS,NE KASIKU VEC KUTLACU. JEDES I PLACES. Zasto? Zato sto si ti jedan divan,nezan cvetic u ovom surovom svetu i niko te zivi na ovoj kugli zemaljskoj ne razume. Slusas samo balade i tuzne pesme jer te niko ne opisuje bolje od Milene Ceranic koja kaze:"ZBOG TEBE MI PRETE I OTAC I BRAT,PICE I TABLETE I 10TI SPRAT!" Komsije ce ti se kasnije zahvaliti sto pored tebe slusaju kvalitetnu muziku. I niko ne shvata da te nervira desna sisa koja je veca od leve,ili kako su ti trepavice na jednom oku duze nego na drugom i taj oziljak koji imas i vuces vec 100 godina kvari tvoju eleganciju kolena. Ili ona drugarica koja je kao pero a jede za troje i nikad se ne ugoji a ti jadna popijes casu vode i udahnes vazduh i vec si se ugojila 3 kilograma.Ili one farmerke koje vec dugo imas u kojima ti guza izgleda sjajno,odjednom kad ih obuces sve kipi i prsti i izgledas ko zgnjecenja lubenica na plus 50 stepeni. Ili ona bivsa od tvog decka sa kojom on nema nista JOS OD OSNOVNE SKOLE ali sta ona ima da mu lajkuje ili mu ne daj boze komentarise slike.Cemu se ona nada kad su se samo poljubili dok su igrali masne fote u 5tom razredu?! I cemu sad opet njegov izlazak do kafica? Ko zna koju ce FUFU da sretne?! Sto u kaficu mora da se gleda svetsko prvenstvo?! I sto sad ne odgovara na poruke?! ILI ONO NAJGORE OD SVEGA,STO DISE TOLIKO GLASNO?! Sto mora da radi sve ono sto me nervira bas kad sam u PMS-u! Tad sam duplo neznija i osetljivija. Zasto niko,ama bas niko ne razume kakav nalet emocija i promena raspolozenja imas i sto su svi cobani?! Pravda za sve zene koje tesko podnose PMS! Sve zene sveta ujedinite se!
A sad ozbiljno,ako ima neka od vas koja misli da nije normalana kad je u PMS-u sve sto mislite ili vam neko kaze da nije normalno je ustvari NORMALNO! Zena u sebi ima citav spektar emocija i ako ti neko ne daj boze(molim se u sebi) kaze da OLADIS ili ISKULIRAS imas potpuno legitimno,apsolutno pravo da izvadis neki srafciger iz onog tvog kucnog-zenskog alata i bez ikakvog razmisljanja ga zveknes. A ja cu se pomoliti i zapaliti svecu za tu napacenu dusu koja te ne razume.
To je PMS i tacka.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Tamo ću te čekati

Sumnja kao podstanar

Poruka u boci