Koga je pa briga?

Smisljam kako da krenem ovaj blog i zaista imam puno da kazem na temu:"Koga je pa briga?". Ono oko cega sam se ajde da kazemo iznervirala jer mene mogu da iznerviraju samo meni bitne osobe,je to sto pojedinim osobama zaista smeta koliko knjiga imam?! HELOU!!! Ajde da zakocimo! Koga je pa briga? Zasto je nekome bitno koliko ja knjiga ima? Da li nekog moje knjige ugrozavaju? Osim mene i vlastite porodice koja kad udje u moju sobu ne zna gde da stane a da ne zapne i ne slomi glavu ili u najboljem slucaju nogu. Ne razumem. Dal nekome smetam sa mojim knjigama? Komentari tipa:"Sta ce ti toliko knjiga?" ili "Ostaces ziva zatrpana s tim knjigama!" ili po meni najgluplji "Jel ti to imas toliko knjiga samo da se pokazes?". Zaista ne razumem zasto je nekoga briga za to.  Osim toga ako niste znali citanje oplemenjuje dusu,ubrzava mozak,sprecava nastanak Alchajmera,snizava pritisak a pre svega to je ZABAVA! Toliko knjiga. Toliko novih nepozatih svetova.
 Ja polazim od sebe. Nikada tudja posla nisu bila moja briga ( ogovaranje se ne racuna ,zasto? JER SAM ZENA :D ). Uvek sam postovala tudji trud i rad. Ima stvari koje se meni na svim ovim drustvenim mrezama a ni u realnom zivotu ne svidjaju. Na primer kad cekam postara nedelju dana. Zasto? Da bi mi doneo nove knjige! Ja postujem ako neko voli sminku,ako voli rucni rad,da bloguje vloguje ili kako vec. I sama sam usla u ceo ovaj svet i upoznala jako puno ljudi,pre svega dobrih ljudi. Do sad iskreno nisam cula za moj "rad" ajde da to tako nazovem ni jednu losu rec,stvarno jako puno podrske i lepih komentara dobijam. Medjutim  smatram da su komentari podsmevanja gori nego losiji jer nisu iskreni vec zli. Ja zaista ovo sve radim jer sve to i volim. Nemam potrebu nikada nikome da se pravdam a pogotovo ne ljudima koji me ne znaju. Sta,kao smetace im  jednog dana ako budem imala 10oro dece? Ljudi mnogo zabadaju svoj nos tamo gde im nije mesto i osudjuju bez da pogledaju svoj zivot i svoje postupke. I najgore od svega je sto ne umeju da se raduju tebi i tvom uspehu jer su oni nesrecni i njima ne ide. Ko god da cita ovo:"MOLIM TE,MOLIM TE,NE BUDI TAKO JADNA I MIZERNA (opa nova rec!) OSOBA,RADUJ SE SA DRUGIMA. KAZI SVOJE MISLJENJE! SVI (HVALA BOGU)IMAMO PRAVO NA NJEGA ALI NE PODSMEVAJ SE I NE BUDI ZAO."
Odoh da pojedem nesto slatko  ne ide meni ovo odvikavanje od secera. Ubicu nekoga.


Kiss.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Tamo ću te čekati

Sumnja kao podstanar

Poruka u boci